INSPECTORATUL PENTRU SITUAȚII DE URGENȚĂ „DEALUL SPIRII” BUCUREȘTI-ILFOV

 

   Call center – gestionarea refugiaților din Ucraina

  COMUNICAT DE PRESĂ

Call center pentru gestionarea refugiaților din Ucraina

 

La nivelul CMBCCI și al CJCCI Ilfov a fost operaționalizat un call center prin intermediul căruia vor fi gestionate mult mai eficient situațiile care vizează refugiații proveniți din zona de conflict armat din Ucraina, aflați în municipiul București și județul Ilfov.

Call center-ul 021.414.44.94 va prelua cererile de cazare și hrănire a refugiaților, va fi consemnată luarea acestora în spațiu de către societatea civilă, precum și alte date referitoare la șederea acestora pe teritoriul României.

Call center-ul va funcționa cu caracter permanent și va permite preluarea simultană a 10 apeluri, de către operatori vorbitori de limbă română și engleză, din cadrul Inspectoratului pentru Situații de Urgență „Dealul Spirii” București-Ilfov, Direcției Generale de Poliție a Municipiului București și Inspectoratului General pentru Imigrări.

Acest demers a fost inițiat la propunerea Prefectului Capitalei și a Prefectului județului Ilfov, pentru eficientizarea activității instituțiilor aflate în coordonare, și s-a realizat cu sprijinul Serviciului de Telecomunicații Speciale.

Comunicat de presă 12.03.2022-ISUBIF

 
 

Contact