Evaluarea activităților desfășurate în anul 2017
Instituția noastră a desfășurat astăzi evaluarea activităților, misiunilor și intervențiilor gestionate în anul 2017. La eveniment au participat secretarul de stat în Ministerul Afacerilor Interne, șef al Departamentului pentru Situații de Urgență, domnul Raed ARAFAT, inspectorul general al Inspectoratului General pentru Situații de Urgență, domnul colonel Daniel Marian DRAGNE, prefectul municipiului București, domnul Adrian PETCU, prefectul județului Ilfov, domnul Marius Cristian GHINCEA, viceprimarul Primăriei Municipiului București, domnul Aurelian BĂDULESCU, medicul șef al Unității de Primiri Urgențe a Spitalului Clinic de Urgență București (UPU-SMURD), domnul Bogdan OPRIȚĂ, precum și reprezentanți ai instituțiilor care fac parte din Comitetele pentru Situații de Urgență, al municipiului București și al județului Ilfov.
Potrivit datelor statistice, în anul 2017 instituția noastră a gestionat aproximativ 20% din numărul total de intervenții înregistrate la nivel național, numărul de apeluri 112 preluate de dispecerii ISU B-IF a crescut cu 4% față de anul anterior, iar numărul de incendii a crescut cu 3,75% (1935 în anul 2017, 1865 în anul 2016)
Materialul de evaluare complet, în format pdf: Evaluarea activităților din anul 2017
Acest moment de bilanț reflectă rezultatele obținute de organizație ca un tot unitar, fără a pierde din vedere meritele fiecărui angajat în parte. Ca o recunoaștere a modului de îndeplinire a atribuțiilor de serviciu, inspectorul șef a oferit diplome de merit pentru cinci cadre ale instituției, care își desfășoară activitatea ca pompier în cadrul echipajului de stingere a incendiilor, pompier în cadrul echipajului de descarcerare, pompier-paramedic, pompier-alpinist de intervenție, pompier-scafandru de intervenție.
Galerie foto: https://goo.gl/NT2Mja
Galerie video:
Colaj video cu principalele intervenții din anul 2017: